суботу, 21 лютого 2015 р.

Модуль 11. Рефлексія. Intel 10


Ось закінчився 11 модуль! Настрій супер!!! Даний модуль був корисний тим, що ми визначили способи демонстрації проектів, визначили їх плюси і мінуси.
З усього того, чому я навчився на цьому тренінгу, на мою думку, найефективнішим для навчання моїх учнів буде максимальне використання новітніх технологій в навчальному процесі, участь в проектах, різноманітні форми оцінювання і цікаві варіанти представлення результатів. Здобуті мною знання допоможкть розвивати в учнів навички 21 ст. Цікаво. Вдячна всім за співпрацю!!! До нових зустрічей!..

пʼятницю, 20 лютого 2015 р.

Модуль 10


ФАСИЛІТАЦІЯ З ВИКОРИСТАННЯМ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ


  • Обговорили те, як можна використовувати різні техніки постановки запитань;
  • Створили презентацію, документ, таблицю  для того, щоб підтримати навчання, що будується навколо навчальних потреб учнів;
  • Створили план впровадження теми;
    Створили документ для фасилітації;
    Обговорили, чому вони навчилися;
    Визначили наявність усіх складових свого Портфоліо;
    Знайшли  Інтернет-ресурси з професійного розвитку освітян.

середу, 18 лютого 2015 р.


Модуль 9


ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАННЯ РІЗНИХ УЧНІВ


  • Обговорили створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання;
  • Обговорили , як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
  • Проаналізували шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
  • Створили форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
  • Створили інструменти для підсумкового оцінювання;
  • Створили навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
  • Внесли зміни в План вивчення теми;
  • Критично оцінили, чого  навчилися;
  • Планували інструктивні матеріали для навчального проекту

вівторок, 17 лютого 2015 р.

Модуль 8


ОЦІНЮВАННЯ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У ПРОЕКТІ



Поділилися прикладами учнівських робіт;

Обговорили ідеї з залучення учнів до процесу

оцінювання;

Проаналізували те, як вони самі проводять

оцінювання;

Доопрацювали плани оцінювання;

Створили форми для підсумкового оцінювання;

Переглянули та оцінять приклади учнівських робіт;

Внесли зміни до Плану вивчення теми;

Осмислили те, чому вони навчилися




.

понеділок, 16 лютого 2015 р.

Модуль 7




  1. Поділилися ідеями про те, як можна використати Інтернет у навчанні учнів;
  2. Створили та оцінили приклад учнівської презентації, учнівської публікації, вікі-статті або блоґу;
  3. Внесли зміни до свого Плану вивчення теми;
  4. Осмислили те, чого вони навчилися.

суботу, 14 лютого 2015 р.

Модуль 6


СПІЛКУВАННЯ ТА СПІВРОБІТНИЦТВО В ІНТЕРНЕТІ


  1. Обговорили проблеми безпеки роботи учнів в Інтернеті.
  2. Запланували, як вони будуть використовувати Інтернет для; співпраці та спілкування при виконанні завдань проектів;
  3. Переглянули План вивчення теми та внесли до нього зміни;
  4. Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі.

пʼятницю, 13 лютого 2015 р.

Модуль 5


ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ


  1. Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  2. Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  3. Розглянули та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  4. Створити списки використаних джерел;
  5. Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  6. Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
  7. Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
  8. Переглянули План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
  9. Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
  10. Запланували, як  використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?

Програмні засоби


  • Програма для роботи з Інтернетом
  • Програма роботи з текстами
  • Програма роботи з презентаціями