Модуль 5
ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ
- Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
- Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
- Розглянули та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
- Створити списки використаних джерел;
- Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
- Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
- Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
- Переглянули План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
- Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
- Запланували, як використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?
Тематичні запитання модуля
• Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
• Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?
Програмні засоби
• Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
• Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?
Програмні засоби
- Програма для роботи з Інтернетом
- Програма роботи з текстами
- Програма роботи з презентаціями
Немає коментарів:
Дописати коментар