пʼятниця, 13 лютого 2015 р.

Модуль 5


ІНТЕРНЕТ У ПРОЕКТНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ


  1. Обговорили в парах власні презентації щодо представлення ідей проектів та оцінювання навчальних потреб учнів;
  2. Обговорили у групі, як зробити проекти відповідними вимогам державних освітніх стандартів та навчальних програм;
  3. Розглянули та обговорять закони щодо авторських прав та правил правомірного використання робіт в освітніх проектах;
  4. Створити списки використаних джерел;
  5. Розглянути, як можна використовувати Інтернет-ресурси в дослідженнях, комунікаціях та співпраці;
  6. Оцінили Інтернет-ресурси щодо їх придатності для використання в навчальних проектах;
  7. Створили форми оцінювання веб-ресурсів для використання учнями відповідних вікових категорій;
  8. Переглянули План вивчення теми та внести до нього відповідні зміни;
  9. Осмислили те, чого навчилися в цьому Модулі;
  10. Запланували, як  використовувати інструменти Інтернету для співпраці та комунікації в проектах.
Ключове запитання тренінгу
Як можна ефективно використовувати інформаційно-комунікаційні технології для підтримки та оцінювання навчання учнів?

Тематичні запитання модуля
Як я можу використовувати Інтернет-ресурси для того, щоб підтримувати викладання та навчання учнів?
Яким чином я можу забезпечити відповідальне використання учнями Інтернет-ресурсів?

Програмні засоби


  • Програма для роботи з Інтернетом
  • Програма роботи з текстами
  • Програма роботи з презентаціями

Немає коментарів:

Дописати коментар